Monday, January 3, 2011

Տղա «կպցնելու» փորձերս

Զգուշացում: Բլոգում օգտագործվում է ոչ նորմատիվ բառապաշար: 


Երկար ժամանակ օդոնոյով փորձում էի գեյերի հետ ծանոթանայի: Ամեն անգամ անհաջողությամբ էր պսակվում ամեն ինչ: Հիմնականում համապատասխան տարիքի տղայի չէի գտնում, թե չէ նենց շատ էին: Մի քանի անգամ պրոֆիլ սարքեցի օդնոյում, հետո ջնջեցի, սարքեցի ու էլի ջնջեցի: Մի օր էլ վերջնական որոշեցի մտնել ու մեկի հետ ծանոթանալ: Գրանցվեցի, անունս նենց գրեցի, որ գեերը միանգամի իմանան ով եմ ու սկսեցի շփվել: Երբ օդնոյին նայում ես քո իսկական սայտով, տենում ես քո ըկերներին ու մտքովդ էլ չի անցնում թե ինչեր դեռ կան: Դա կարելիա անվանել քո տեսածի լրիվ հակառակ կողմնա: Լիքը բաց նկարներ: Մի մասն իրանց մարմնի որոշ մասերն են նկարում ու գցում: Լիքը տկլոր տղեք, լիքը մարմնի սիրուն մասեր... 


Սկսեցի մի քանիսին գրել: Մի օր էլ մեկը գրեց. «Կլիրդ սիրունա»: Ասեցի մերսի... սկսեցինք խոսել: Ինքը Ռուսաստանում էր ապրում, որոշ ժամանակով գնացել էր: Իրար իսկական մեր սյըտերով գտանք ու ընկերների ցուցակում ավելացրինք: Շատ լավիկն էր: Իրա հետ շփվելու ժամանակ էլ իմացա, որ գեյերը բաժանվում են մի քանի մասի/խմբի.


Ակտիվներ - որոնք միայն ծծցնում ու քունում են
Պասիվներ - որոնք միայն քունվում ու ծծում են
Յունիներ կամ ունիվերսալներ - որոնք ամեն ինչ են անում:


Հասկացա, որ ես երրորդ խմբի մեջ եմ: 


Նոր ընկերոջս հետ երկար ժամանակ խոսում էին: Էդ ընթացքում չեմ հիշում ոնց ծանոթացա Վովի հետ: Վովը շատ էր դուրս գալիս, բայց ցավոք ինքը Երևանից չէր: Մինչև հիմա էլ դուրս գալիսա, ուղղակի որոշ պատճառներով մենք դժվար թե կարողանանք իրար հետ լինենք:


Ընկերս ասում էր, որ մոտ երկու ամսի կգա, կհանդիպենք... գժվում էինք իրար համար: Մեզ նույնիսկ վիրտուալ սեքսը չէր օգնում հանգստանալ: Օրինակ մառշուտնու մեջ ինքը նենց էր անում, որ կանգնում էր ու ես մտածում էի թե ոնց եմ իջնելու: Շատ լավ ժամնակներ էին: 


Ինքը ուներ մի ընկեր՝  Արսենը: Արսենը  կարծում էի, թե 16 տարեկանա, բայց հետո իմացա, որ իրականում 13-14-ա: Մի անգամ իրան կատակով ասեցի, թե ուզում եմ էսօր հանդիպենք: Մեկ էլ ընկերս գրեց թե. «Արսը հեսա գալիսա». ոնց թե գալիսա, ես կատակով էի ասել. «Չգիտեմ, մի ժամից արդեն եկած կլինի». Ես էլ արագ արագ պատրաստվեցի ու գնացի իրան դիմավորելու: Մոտ մի 40 րոպե ուշացավ: Էդ օրը տանը մենակ էի, որոշել էի գնանք մեր տուն: Արսը եկավ: Նստեցինք տաքսի ու ընկանք ճանապարհ....

No comments:

Post a Comment